27.10.09

MIFA 2009 - Asia Magic Gala

MIFA kembali lagi, kali ini saya ingin memberi peluang kepada peminat koleksi saya menghadiri pertunjukan fesyen yang akan di adakan di bulan November 2009. Koleksi saya kali ini di beri nama Tun Teja Avant Gant . . . ia merupakan salah satu koleksi saya yang paling hebat, jika nak tahu lebih tunggu di malam pertunjukan tersebut.


Saya akan memberi kad undangan kepada 2 peminat yang bertuah, setiap seorang kan di beri 2 kad undangan yang membolehkan anda membawa pasangan ke majlis tersebut. Untuk melayakkan diri memenangi kad undangan tersebut anda perlu menjadi 'follower' dan email kepada saya apa yang anda suka mengenai koleksi Sharifah Kirana . . .

Butiran pertunjukan fesyen seperti di bawah;

Tarikh : Khamis, 5 November 2009

Masa : 8 pm

Tempat : Centre Court, Level 2, Pavilion KL

Tarikh tutup Jumaat 30 Oktober 2009.

Selamat mencuba!

2 comments:

Mummy H. October 30, 2009 at 7:40 PM  

kirana, i akan tgk..mane tahu boleh buat time my wedding ke nnt...

xoxo-hidayah

sheik November 1, 2009 at 12:29 AM  

My pelagan meminati hasil jahitan manik SK..and then I telah buatkan utk dia..ilham dari jahitan disini..saya amat meminati kesemua jahitan manik SK..

Post a Comment

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP